Dankzij een oplettende gebruiker kon Mailcamp B.V. een mogelijk datalek voorkomen – en dat was ze best wat waard!
De nieuwsbrieven en – flitsen die Miniworld Rotterdam periodiek aan de geabonneerden verstuurt (waarin ook onze Stichting met enige regelmaat aan het woord komt) worden gemaakt en verzonden met het Direct Marketing-programma van Mailcamp B.V.
Toen onze vrijwilliger na het versturen van een nieuwsbrief in dat programma aan het ‘grasduinen’ was, stootte hij door een toevallige reeks handelingen op een situatie die hem vreemd voorkwam. Een melding aan en nader overleg met de Support-afdeling van Mailcamp leerden dat hier sprake was van een fout in de software, die tot een voor Mailcamp onaangename situatie had kunnen leiden. Snel ingrijpen van hun ontwikkelaars voorkwam gelukkig erger.
Mailcamp B.V. was zo genereus om deze actie te ‘belonen’ met de toezegging van een donatie aan onze Stichting, via Miniworld Rotterdam, ter grootte van € 775,–. Daar zijn wij het bedrijf (én de betrokken vrijwilliger) natuurlijk zeer dankbaar voor!